خدمات ارائه میکنی؟

خدماتتو ببر تو اینستا
اگه هر نوع خدماتی الان داری ارایه میکنی، میتونی به راحتی خدماتت رو به صورت اتوماتیک از طریق دایرکت اتوماتیک پیجت به مشتریان ارایه بدی تا کاربرا به راحتی با خدماتت آشنا بشن و با شرکت و تیمت در ارتباط باشن.

فروش محصول تو اینستا داری؟

یه فروشگاه قوی بساز
اگه تو اینستا صاحب پیج های فروشگاهی هستی ، یه فروشگاه عالی ، با درگاه پرداخت و کاملا اتوماتیک ایجاد کن تا کاربرا بدون حضورت سفارشاشونو ثبت کنن و و پرداختشونو انجام بدن

هر چیزی که شما بخواین

سیستم های کاملا اختصاصی
در صورتی که قصد ایجاد و ارایه هر نوع سرویسی را در ربات اینستاگرام داری ، کافیه با مشاوران ما در میون بذاری تا بهترین و مناسب ترین نرم افزار ها برات به صورت اختصاصی طراحی بشه

ادمین هوشمند دایرکت اینستاگرام چگونه عمل می کند؟

به طور خلاصه ، ادمین هوشمند دایرکت اینستاگرام دقیقا عملکردی مشابه یک انسان دارد که میتواند پیام های وارد شده به پیج و ریکوئست ها را بخواند و به صورت کامل و بر اساس نیاز پیج و الگوریتم اختصاصی طراحی شده برای شما، تجزیه و تحلیل های مورد نیاز را انجام دهد ، اطلاعات مورد نیاز را ذخیره کند و پاسخ مناسب را به کاربر پیج شما ارایه کند

به طور مثال فرض کنید یک پیج فروش محصول در اینستاگرام دارید،برای رسیدگی به کاربران که قصد خرید دارند میبایست حتما شما آنلاین باشید تا سفارش مورد نظر کاربران تان را بررسی کنید،هزینه را با روش های سنتی دریافت کنید و در نهایت در صورتی که مشتریان شما زیاد شوند بدون شک با مشکل مواجه می شوید!

اینجاست که ادمین های هوشمند اینی باتس به میدان می آیند تا کار را ساده کنند.این ادمین ها همیشه آنلاین هستند و در هر لحظه که هر کاربری قصد خرید داشته باشه و به دایرکت هوشمند پیام دهد،این ادمین ها به صورت اتوماتیک اطلاعات محصولات شما را به آنها اعلام می کند و بعد از انتخاب محصول اطلاعات کاربر را بر حسب نیاز شما دریافت می کند،هزینه توسط درگاه پرداخت آنلاین پرداخت می شود و در نهایت خرید نهایی شده و به شما اعلام می شود.

این تنها یک نمونه از کاربرد های بی نهایت ادمین های هوشمند اینی باتس می باشد.

دنبال نمونه کار میگردی؟!

برای مشاهده دموی ادمین هوشمند اینی باتس می توانید به دایرکت پیج کتابجور در اینستاگرام پیام دهید ketabjour.ir@

مراحل انجام سفارش

ثبت سفارش

ابتدا برای امکان سنجی و همینطور دریافت مشاوره ی رایگان برای امکانات مورد نیاز خود میبایست سفارش خود را ثبت نمایید

بررسی و آنالیز

پس از ثبت سفارش و یا تماس با ما ، کارشناسان طرح مورد نظر شما را امکان سنجی کرده و زمان و هزینه ی پروژه را به سرعت اعلام خواهند کرد

طراحی و برنامه نویسی

پس از تایید ، طراحی و برنامه نویسی سرویس مورد نظر شما آغاز خواهد شد، و نرم افزار توسط مجرب ترین برنامه نویسان و با استفاده از جدید ترین متد ها طراحی خواهد شد.

بررسی و اجرای طرح

پس از اتمام طراحی، ادمین هوشمند اینستاگرام شما از همه نظر بررسی و پس از رضایت مشتری، نرم افزار بر روی پیج مشتری نصب و فعال خواهد شد

برای گرفتن مشاوره رایگان و آشنایی هرچه بیشتر از خدمات ادمین های اینستاگرامی اینی باتس و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

چرا ادمین هوشمند اینستاگرام اینی باتس ؟!

  • مدیریت تعداد زیاد درخواست های دایرکت اینستاگرام
  • پاسخ سریع به تمام دایرکت های اینستاگرام به صورت خودکار
  • قابلیت اتصال دیتای وبسایت به دایرکت اینستاگرام با امنیت بالا

مزایای ادمین پاسخگوی اینستاگرام اینی باتس

لازم به ذکر است که چنین رباتی با چنین ویژگی‌های جذابی برای اینستاگرام برای اولین بار است که توسط گروه اینی‌باتس طراحی و اجرا می‌شود.

این ربات به صورت اختصاصی کاملا متناسب با کسب و کار شما و اطلاعات محصولات و خدمات کسب و کار و برند شما طراحی و برنامه نویسی می‌شود.

  • ۱. مدیریت سوالات و پاسخ ها
  • ۲. سازگار با آپدیت اینستاگرام
  • ۳. نرم افزار کاملا اختصاصی
  • ۴. پاسخگویی سریع و سفارشی

همیشه آنلاین ، همیشه پاسخگو

این ربات ها همیشه آنلاین هستند و میتوانند اطلاعات خاصی را در هر لحظه به کاربر بدهند یا از کاربر دریافت و ذخیره کنند و…

امکانات متعدد و نامحدود

این ربات ها قابل برنامه نویسی مطابق نیاز مشتری می باشند و تقریبا هر آنچه نیاز مشتری باشد را میتوان با برنامه نویسی مناسب پاسخ داد !

قابلیت استفاده ی بالا

با طراحی یک ربات اینستاگرام ، تمامی دستگاه های اندرویدی ، ios , کامپیوتر و … میتوانند به راحتی به ربات دسترسی داشته باشند و نیاز نیست برای هر دستگاه برنامه نویسی جدیدی ایجاد شود.

در دسترس و سریع

کاربران تمایل دارند تا برای دسترسی به خدمات شما از ساده ترین و سریع ترین روش استفاده نمایند ، پس چه چیزی بهتر از ارایه خدمات شما در اینستاگرام که در دسترس همه هست ؟

مقرون به صرفه

هزینه های ساخت و طراحی یک ربات دایرکت اینستاگرام با برنامه نویسی اختصاصی به صورتی که دقیقا نیاز شما را بر آورده کند ، در مقایسه با هزینه های سرسام آور طراحی سایت و اپلیکیشن واقعا مقرون به صرفه است !

امنیت بالا

ادمین های هوشمند اینی باتس چون بر پایه هوش مصنوعی می باشند کاملا رفتاری شبیه انسان دارند و این خصوصی امنیت پیج شما را تضمین می کند.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها